Thursday, October 8, 2009

2:a patrull till Sachkere-Perevi

I denna barack bor en fattig 7-barnsfamilj. Vi brukar stanna där och ge lite godis och kakor till barnen. Det är kul att ge dem något i varje fall.

Denna tripp var jag Patrol Leader. Fotografen tyckte jag skulle försöka se lite upptagen ut..

Superpatrullen! Fr. vänster: Fred, Frankrike, jag, Mike, Rumänen. Sittande: Gabor, Rumänien.


I detta hus ligger vår lägenhet som vi bor i under våra tre dagar i Sachkere. Lgh är helt ok men det kan man inte tro när man ser huset...

2 comments:

Kerstin said...

Vilka fina bilder! Kan inte jag få följa med på en sån där patrull när jag kommer? Du passar jättebra i uniformen. Puss

Billy said...

Kan nog vara svårt följa med pga försäkrings- och andra regler. Men jag har tänkt att vi ska kunna resa runt på egen hand när du kommer. Naturen är annorlunda och vacker.